Жобалық ойлау мектебін іске асыру » №3 орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасы
Текелі қаласы бойынша білім бөлімі
"№3 орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
Education Department of Tekely district
Reception room :
+7(72835) 4-41-62
bookkeeping:
+7(72835) 4-41-62
Version for
visually impaired
» » » Жобалық ойлау мектебін іске асыру
10
февраль
2023

Жобалық ойлау мектебін іске асыру

" №3 ОМ МДШО" КММ-де жобалық пен зерттеулік сабақтар фестивалінің тағы бір күні өтті. Старостина Н.В 4-сыныпта "Табиғаттағы маусымдық өзгерістер"тақырыбында жаратылыстану сабағын өткізді. Сабақта оқушылар ұзақ мерзімді жобаларын ұсынды: әр түрлі жағдайда бүршіктердің өнуін үш апталық бақылаудың нәтижелері. Жас зерттеушілер бүгін 4 б сынып оқушылары да сөз сөйледі.
Сонымен қатар Мұғалім А. К. Бопауова жаратылыстану сабағында балалар әртүрлі материалдардың электр өткізгіштігін зерттеді, өткізгіштер мен оқшаулағыштардың материалдарын анықтады, күнделікті өмірде электр құралдарын пайдалану кезіндегі қауіпсіздік туралы айтты. Балалар гипотеза жасау дағдыларын пысықтады, дәлелдемелерді тұжырымдауды, қорытынды жасауды үйренді. Балалар өздерінің жаңалықтары мен нәтижелеріне риза болып, болашақта қандай зерттеу жобаларын ұсынғысы келетіні туралы ойлады.
В КГУ «СШ №3 с ДМЦ» прошел еще один день Фестиваля уроков-проектов и исследований. Старостина Н.В провела в 4 А классе  урок естествознания  по теме "Сезонные изменения в природе". На уроке учащиеся представили  долгосрочные проекты "Веточка": результаты трехнедельных наблюдений за прорастанием почек в разных условиях. Юными исследователями выступили сегодня и учащиеся 4 Б класса. Вместе с учителем Бопауовой А.К. на уроке естествознания ребята исследовали электропроводность различных материалов, определяли материалы проводники и изоляторы, говорили о технике безопасности при использовании электрических приборов в быту. Ребята отрабатывали навыки постановки гипотезы, учились формулировать доказательства, делать выводы.  Дети остались довольны своими открытиями и результатами, задумались над тем, какие исследовательские проекты они хотели бы представить в дальнейшем.